2016. szeptember 9., péntek

Piroska és a Farkas





         Amióta rajtakaptam a pasim a szomszéd csajjal, nem igazán tudtam magamhoz térni. Magányra volt szükségem, hogy átgondoljam a dolgokat. Kivettem két hét szabadságot és felmentem a nagyapám régi erdész házába, az erdőbe. Élveztem a csendet, a természetet. Szerencsére gyönyörű nyári idő volt.
Mivel tudtam, hogy egy lélek sem jár arra meztelenül mászkáltam mindenhova. Élveztem, hogy a nap melege cirógatja a bőröm, hogy a szél gyengéden simogatja a meztelen testemet. Ha melegem volt egyszerűen befeküdtem a patakba és élveztem, ahogy a hűs habok lehűtik a testem. Ebből a kis édenemből már csak a szex hiányzott a tökéletességhez. Minden meztelenül töltött perc után egyre jobban felhevült a belsőm. Napozás közben, amikor már nem bírtam tovább, simogatni kezdtem a puncim. Amikor már teljesen benedvesedtek az ajkaim feldugtam két ujjamat a barlangocskámba és addig cuppogtattam magamban, amíg a hüvelyem vad táncba nem kezdett és nyögdécselve, sikongatva elélveztem.
         Olyan érzésem támadt, hogy nem vagyok egyedül. Hirtelen mintha mozgást észleltem volna egy bokorban. Odapillantottam a széttárt combjaim közt, de nem láttam semmit. Lehet, ha csak egy nyúl vagy valami ilyesmi, gondoltam. Felálltam és élvezve minden lépésemet, ahogy a meztelen combjaim az orgazmus után még igen érzékenyen összesimultak elsétáltam a patakig és belefeküdtem a habokba. Hagytam, hogy a hűsítő víz lemossa a nedveimet a combjaim belső oldaláról és az izzadságcseppeket a testemről.
         Amint megnyugodtam visszatért az érzés, hogy valaki figyel. Elhessegettem a gondolatot, de megint mozdult a bokor. Hirtelen egy fiút pillantottam meg, ahogy engem bámul a bokor mögül és a nadrágját markolássza. Ördögi gondolat szaladt át a fejemen.
         Sellőként emelkedtem ki a patak habjainak öleléséből. Hagytam, hogy a meleg napfény megcsillanjon nedves idomaimon. Huncutul megcirógattam a hideg víztől meredő mellbimbóimat. Gondoltam így biztos nem kerüli el a hódolóm figyelmét sem. Úgy sétáltam el a bokor mellett, mintha nem tudnám, hogy ott áll és engem bámulva magával játszik. Hanyagul visszafeküdtem a kiterített takaróra. Élveztem a napfényt. Lassan felhúztam a térdeim, hogy látni lehessen rózsaszín ajkaimat. Behunytam a szemem és alvást színleltem. A fiú óvatosan közelített felém, még mindig a nadrágját markolászta. Óvatosan figyeltem a szempilláim mögül, de hagytam, hogy élvezze a látványomat. Lassan kibujt ő is az összes ruhájából.  Láttam a szemén, hogy nem sok puncit láthatott előtte. Teljesen benedvesedtem. Letérdelt és olyan élvezettel bámulta az egyre nedvesedő ajkaimat, hogy tudtam, nem fog szűzen hazamenni és a barlangom is megkapja, amire vágyik. Lepillantottam a kézben tartott fegyverére. Fiatal kora ellenére hatalmas szerszámmal rendelkezett. Gyönyörűen csillogott a kezében a makk csúcsán az előváladék. Felpattantam és mire reagálni tudott volna kivettem a szerszámát a kezéből és élvezettel nyaldosni kezdtem róla a nektárt. Tudtam nem bírja sokáig, de nem érdekelt. Minden technikámat beleadva szoptam a hatalmas falloszt, ami hamar pulzálni kezdett a számban és telelőtte a torkomat nedűjével. Élvezettel szürcsöltem minden cseppjét és lenyeltem maradéktalanul. De gonosz kislány voltam és nem engedtem pihenni a kis kukkolót. Szorgalmasan tovább szoptam a meglepettségtől és az orgazmustól remegő srác szerszámát. Nem hagytam teljesen elpuhulni. Szorgalmas nyelvecském alatt hamar felöltötte újra harci méretét. Amikor már alkalmasnak éreztem, megfordultam, bepucsítottam és rácsúsztam nedves rózsaszín ajkacskáimmal a keményre szopott szerszáma.
         - Most mutasd meg mire vagy képes! – szóltam hátra biztatóan – Élvezd ki a forró puncim, de a finom nedveidet a számba kérem.
         A srácnak sem kellett több, megmarkolta a csípőmet és kicsit ügyetlenül, de annál hevesebben farkallni kezdte a nedves kis barlangomat. Olyan vastag volt, hogy éreztem majd szétfeszít. A puncimnak sem kellett sok. Hamar remegni kezdett, még jobban rászorult a hatalmas farokra és hangosan nyögdécselve elélveztem. Az egész testem bizsergett olyan orgazmusom volt, de a srác nem hagyta abba. Még nagyobb elánnal dugott. Hatalmasakat lökött, egészen a puncim mélyéig hatolva.
         Újra remegve elélveztem. Éreztem, hogy ő is közeledik ezért kiugrottam alóla és bevettem a számba a lüktető punci nedvemtől csillogó szerszámot és mélyen rácuppantam és nagyokat szívva újra lenyeltem az édes nedűt. Egyetlen csepp legördült a szám sarkán és a mellemre cseppent. Felvettem az ujjammal és a srác szemébe nézve élvezettel lenyaltam a finom cseppecskét.
         Felálltam és a ház felé vettem az irányt. Hanyagul visszaszóltam még neki.
         - Ügyes voltál. Holnap is várlak.
        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése