2016. szeptember 4., vasárnap

Jószomszédi viszony 1.

Forró nyári éjszaka van. Nyitott ablaknál alszom meztelenül. Nehezen aludtam el és most meg valami fura hangra ébredtem. Álomködös agyam nehezen akar kitisztulni, de lassan rájövök, hogy egy férfit hallok amint éppen hangosan elélvez. Nem tudom, ki lehet, még csak most költöztem a házba, de nagyon felizgat a hangja. Olyan izgatóan nyög, hogy magamhoz nyúlok és simogatni kezdem a puncim, kihúzom az éjjeli szekrény fiókot és kiveszem belőle a vibrátort. Óvatosan a számba veszem, szopom egy kicsit, hogy nedves legyen és felmelegítsem, aztán benyomom a puncimba. Isteni érzés, ahogy kitölt belülről. Ütemesen mozgatom ki-be és lassan egyre erősebbre állítom a vibrálást. Nem sok kell és hangosan nyögdécselek, annyira élvezem a műpénisz rezgéseit a nedves puncimban. Egyik kezemmel a melleimet markolászom a másikkal meg a vibrátort irányítom. Hatalmasakat nyögök én is az éjszaka csendjében, testem megfeszül, puncim rászorul a vibráló farokra és nagyot élvezek. Amint elernyed a testem kiveszem a vibrit, gyorsan lezuhanyozok, az ágyra dobom magam és alszom mint a bunda édesen mosolyogva. Reggel boldogan ébredtem, de bennem bujkált a kíváncsiság, hogy ki lehet az a pasi, akit az éjjel hallottam, és akinek ha nem is közvetlenül, de az orgazmusomat köszönhetem. Támadt egy szuper ötletem. Új lakó vagyok, nemsokára itt a hétvége rendezek egy bemutatkozó partit a szomszédoknak. Még aznap készítettem egy színes plakátot az irodában, este ki is ragasztottam: szombat este 8 óra. Megterveztem a menüt, bevásároltam ételt, italt bőven és vártam az érkezőket. Lassan jöttek is szerencsére az emberek, akiket igyekeztem széles mosollyal és minden földi jóval fogadni. Csak az én emberem nem akart jönni. Aztán újra szólt a csengő. Kinyitottam az ajtót, egy magas hullámos barna hajú, kék szemű, kimondottan sportos fickó állt az ajtómban. Azt hittem földbe gyökerezik a lábam. Ilyen Adoniszra nem számítottam. Nyeltem egy nagyot, igyekezem felülkerekezni a zavaromon és végre megszólaltam: - Szia, gyere beljebb. Kata vagyok az új szomszéd. - Szia, Pali vagyok és alattad lakom. – mélyen a szemembe nézett sokat sejtetően. Végigfutott a hátamon egy édes borzongás. Vajon hallott ő is engem? A parti nagyon jól sikerült, a vendégek lassan elmentek. Gondoltam pofátlan leszek és odamentem Palihoz. - Ne haragudj, nem maradnál egy kicsit? Kéne egy kis segítség a pakolásban és te tűntél a leg alkalmasabbnak. – vigyorogtam rá olyan szélesen, ahogy csak tudtam. - Persze, nagyon szívesen. – mondta és közben végig simította a karomat a vállamtól a csuklómig. Az édes borzongás újra visszatért és eltöltötte az egész testem. Alig tudtam összeszedni magam, hogy tisztességesen elbúcsúzzak mindenkitől. Tényleg jól választottam, nagy segítség volt Pali. Pillanatok alatt eltakarítottuk a parti után maradt romokat. - Most meg lazítanom kell egy kicsit! – mondtam huncutul. – Velem tartasz? - Lazításban jó vagyok. – vigyorgott rám. - Kinyitnád? – ezzel átnyújtottam az egyik szomszédtól kapott jófajta pezsgőt és poharakat kerestem. - Wow! Ez nem semmi! – jött az elismerés – Biztos most akarod kibontani? - Naná! – vágtam rá – Jó volt a parti, aranyos szomszédjaim vannak. Úgy érzem befogadott a társaság. Már csak én kéne befogadjam valakinek a valamijét és tökéletes este lenne. – mondtam sokat sejtetően és mélyen a szemébe néztem. Erre Pali elvette a poharam, az övével együtt letette az asztalra elkapta a derekam, magához húzott és szenvedélyesen megcsókolt. Vad és követelőző volt a csókja. Határozottan tört be nyelve az ajkaim közé és az én nyelvemet kereste. Forgott velem a világ. Nem tudtam már a pezsgőtől vagy a csóktól, vagy mindkettőtől. - Gonosz kis boszorka vagy! – sziszegte a foga között – Erre ment ki a játék? Hallottam ám mit műveltél a múlt este. – azzal újra az ajkamra tapasztotta a száját keményen. A keze sem tétlenkedett közben, felgyűrte a szoknyám, egy mozdulattal letépte rólam a csipke tangámat. Kigombolta a sliccét, feldobott a konyhapultra, a lábaim a nyakába vette és miközben égő tekintete az enyémbe fúródott tövig nyomta kőkemény farkát a puncimba. Annyira gyorsan történt minden, hogy hangosan felnyögtem amint kitöltött belülről. - Ohhh, istenem! Nem mozdult egy darabig, csak nézett. Élvezte a diadalát, aztán kihúzta, majd újra benyomta tövig. - Ezt akartad, te kis boszorkány? – kérdezte rekedt hangon – A farkam kellett? – majd újra meg újra mélyet döfött belém. - Ezt akartam! – nyögtem. - Akkor megkapod! – mondta és vadul dugni kezdett. Szédítően ostromolta a puncim. Éreztem most tényleg úgy meg leszek dugva, mint még soha. Hangosan cuppogott a farka a puncimba. Összekeveredetek a sóhajaim az ő mély nyögéseivel a konyha szűk légterében. Megkapaszkodtam a vállában, mert éreztem elöntenek lassan a gyönyör hullámai. Ő sem váratott magára sokáig. Egy pár mély lökés után hangos nyögések közepette robbant és telepumpálta a puncimat a spermájával. Kihúzta a farkát, leengedte a lábam, gyengéd csókot nyomott a számra. - Még látjuk egymást! – súgta a fülembe és ezzel ott hagyott a konyhapulton alaposan megkefélve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése